Thursday, September 22, 2011

KESIBUKAN YANG MELANDA

ASSALAMUALAIKUM WBT..

ALHAMDULILAH..

anak kepada encik japidin ini telah pun sampai dengan selamatnya ke destinasi yang dituju iaitu,tempat dia menimbah ilmu.terima kasih ya allah kerana melancarkan perjalananku,semoga keluarga yang aku tinggalkan kau pelihara mereka dengan kebaikan dan limpahkan kurnia buat mereka.
terima kasih kepada mereka-mereka(orang yang aku tak kenal),kerana membantu aku mengambil beg aku dari kabin kapal.terima kasih kerana suka berbual dengan aku..hehehe..mengisi masa terluang.=)
tapi aku terpaksa tunggu 3 "train"untuk sampai ke setia jaya,rasa nak nangis..huhuhu..tapi kesabaran adalah separuh dari iman..jadi aku terus bersabar.^_^
dan akhirnya sesi mengambil/membuang subjek telah berjaya dilakukan,terima ya alllah.dapat ambil 6 subjek,bersama sahabat-sahabat suka dan duka aku,terima untuk kamu semua.^_^
"ECE OPEN DAY UNIRAZAK" semakin hampir dan semua "comitee member"sedang sibuk menyiapkan senjata untuk pergi berjuang,maksud saya siap sedia untuk menjalankan semua tanggungjawab,semoga semua dipermudahkan,selamat berjaya kawan-kawan.


UNTUK PENGETAHUAN SEMUA FOLLOWER SAYA:

PERSATUAN PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK UNIVERSITI TUN ABDUL RAZAK AKAN MENGADAKAN HARI TERBUKA PADA 7 DAN 8 HARIBULAN OKTOBER 2011,BERSAMAAN JUMAAT DAN SABTU.DIJEMPUT PARA TUAN,PUAN YANG MEMPUNYAI ANAK KECIL UNTUK DATANG KE PROGRAM INI,UNTUK MEMERIAHKAN LAGI HARI TERBUKA INI.PELBAGAI AKTIVITI YANG AKAN DIADAKAN.PASTI SERONOK DAN MEMBERI MANFAAT KEPADA ANAK-ANAK KECIL.JADI,MARI BERSAMA-SAMA KAMI DI SANA.

SEBARANG KETERANGAN LANJUT BOLEHLAH E-MEL TERUS KEPADA SAYA: hapizahjapidin@yahoo.com.my


walaupun blogger saya sedikit,tapi tidak apa saya "update information untuk korang semua ya".^_^

No comments:

Post a Comment