Tuesday, September 13, 2011

CERITA 2 HARI LEPAS

ASSALAMUALAIKUM.


cerita 2 hari lepas..

saya pergi pekan dengan ibu,naik bas je,kereta tinggal rumah,sebab kami tak pandai "drive" hehehe..ayah pun tak de..adik dekat kolej.jadi,kami pun berjalan berdua sajalah.niat nak pergi beli barang dapur.agak banyak jugalah kami beli(sekadar mengikut kemampuan)hehe..masa pulang tu adalah seorang pakcik "driver" bas tu tanya saya,cikgu nak balik ke?..saya pun teraga-agak nak jawab,saya nak bagitau tapi..takut pak cik tu malu pula,tak pe saya biarkan saja.hehe..

CIKGU..CIKGU..OH CIKGU..

perkataan ni dah berulang-kali saya dengar sejak saya tingkatan 4 lagi,biasanya kalau dekat pekan mesti ada pak cik,atau mak cik panggil cikgu..akhirnya sekarang ni saya ambil kos cikgu juga,masin juga mulut pak cik-pak cik,mak cik-mak cik yang saya jumpa kat pekan tu..hehehe..

terima kasih pak cik-pak cik,dan mak cik-mak cik..

keputusan peperiksaan dah keluar..alhamdulilah keputusan ok..
tapi semester depan nak usaha lagi..insyallah boleh..



No comments:

Post a Comment