Sunday, May 29, 2011

di malam yang sunyi

di malam yang sunyi ini aku sendiri lagi..
fikiran menerjah ke awangan..
tercari-cari jawapan yang pasti..
apakah rasa ini..
tidak ku ketahui..
lantas aku membongkar segala isi internet..
dari facebook
ke you tube
ke yahoo massenger
dan akhir sekali blog ini..
apa yang sebenarnya aku cari di malam yang sunyi ini..
adakah aku perlu sang adam membantu ku?
aku rasa tidak..
aku tidak perlukan mereka buat seketika ini..
setelah aku berfikir panjang,merenung sejenak,membuka
artikel i luv islam..
ya,kini aku pasti kenapa kau rasa sunyi sebegini..
rupanya,aku lupa ya allah,aku lupa,
aku belum berzikir,bertahmid dan bertakbir kepada mu..
ya allah subahanallah walhamdulilah walailahilallah huallahhuaakhbar..
aku rindu pada mu ya allah.

No comments:

Post a Comment